Surat untuk Bell

Bell...

Hampir 3 tahun kau pergi
Tak sempat rupanya aku habiskan cerita tentang kau.

December lepas, aku ada hubungi mak kau, Alhamdulillah dia sihat. Sepatutnya sekarang mak kau ada Di KL, teman kakak kau berpantang. Dia masih ingatkan kau, Bell. Dia masih cerita tentang kau, tapi jangan risau. Nada dia lebih redha Dan tenang.

Banyak Sangat aku nak cerita dengan kau, Bell. Banyak Sangat yang terjadi sepanjang 3 tahun nie. Aku rindu nak bercurhat dengan kau. Aku menangis malam nie teringatkan kau.

Doakan aku dapat jumpa kau kat syurga nanti. Kita sembang tepi sungai sambil gelak tawa ceria. Owh angannya aku. Huhu

Moga Allah lapangkan kubur kau selapang-lapangnya. Moga Kita bertemu semula sahabat.

😭
~Sya~

Comments

Popular posts from this blog

Rindu

my diary..and not yours

Aku perlukan masa